- 1 osoba kupiła 1 sztukę
- do wyczerpania przedmiotów
- Jak kupować?
Płatność z góry
Przez PayU lub zwykły przelew bankowy na konto mBank 471140 2004 0000 3102 5739 6922
Płatność przy odbiorze
Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy) oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego". Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na
to dłuższy termin.
Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
Dodatkowe informacje
dane sprzedawcy
Jesteśmy firmą zajmująca się serwisem i modyfikacjami motocykli, importem części do motocykli Harley Davidson oraz produkcją odzieży dla motocyklistów. Posiadamy w swojej ofercie części oryginalne, zamienniki oraz to co lubimy najbardziej, czyli części customowe.
Ponadto od wielu lat jesteśmy producentem odzieży motocyklowej. Nasze produkty szyte są z najlepszych materiałów przy zachowaniu ścisłej kontroli jakości. Staramy się wypuszczać produkty nietuzinkowe i oryginalne obok których nie da się przejść obojętnie. Nasze produkty są dedykowane dla ludzi z pasją. Kręcą nas rzeczy nietypowe i mało spotykane w Polsce, przede wszystkim old schoolowe motocykle, hot rody, zabytkowe samochody z USA.
kontakt
-
122880129
sklep czynny od poniedziałku do piątku 08.00-16.00 -
530 880 129
sklep czynny od poniedziałku do piątku 08.00-16.00
zwroty
czas na odstąpienie od umowy: 14 dni
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.
Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
reklamacje
Wszystkie towary zakupione przez konsumenta (w rozumieniu art. 221 k.c) objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za zgodność towaru z umową na warunkach wynikających z kodeksu cywilnego oraz innych właściwych ustaw.
W przypadku otrzymania wadliwego towaru lub niezgodnego z zamówieniem Klient ma prawo do złożenia reklamacji.
Podstawą przyjęcia reklamacji jest przysłanie reklamowanego towaru na adres firmy z dołączoną informacją o podstawie reklamacji. Prosimy o zachowanie dowodu nadania przesyłki.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia uszkodzonego towaru na adres firmy.
W przypadku uznania reklamacji, towar zostanie naprawiony bądź wymieniony na nowy i zostanie odesłany na koszt Sklepu Internetowego na adres Klienta, wskazany w formularzu reklamacyjnym. W momencie, gdy reklamowanego towaru nie będzie można naprawić bądź wymienić na nowy, Sklep Internetowy zwróci Klientowi pieniądze na wskazany przez niego, rachunek bankowy.
Podstaw reklamacji nie mogą stanowić różnice w gamie kolorystycznej między faktycznym wyglądem towarów, a obrazem wyświetlanym na monitorze Zamawiającego, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień wyświetlania, czy parametrów monitora Zamawiającego.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas transportu oraz braku towarów w przesyłce będą rozpatrywane tylko wówczas, gdy klient stwierdzi taką wadę w momencie odbioru towaru w obecności doręczyciela i zostanie ten fakt potwierdzony notatką sporządzoną i potwierdzoną podpisem doręczyciela.
Stan: | Nowy | Producent części: | Inny |
Wyświetleń: ...
Ostatni zakup 366 dni temu.